Zgodnie z przewidywaniami, książka Andrzeja Mańki pt. „Jak o pieniądzach myślą bogaci i dlaczego biedni robią błąd, myśląc inaczej” zagościła już na pierwszym miejscu listy bestsellerów. Oznacza to, że również i Twoi klienci mogą być zainteresowani tematem finansów od strony mentalnej – tam, gdzie wszystko się zaczyna
Jeśli ludzie, którzy kupują z Twojego polecenia należą do osób, które ciężko pracują, a które ciągle mają za mało pieniędzy, to tym, co sabotuje ich cele finansowe, to głęboko skrywane, ograniczające przekonania. Być może pojawiły się one już w dzieciństwie (i tak jest najczęściej), a być może dopiero w życiu dorosłym. Nie ma to znaczenia – ważne jest tylko to, że dopóki nie zdadzą sobie z nich sprawy, dopóki nie zmierzą się z nim, dopóty ich finanse będą wyglądały tak, jak wyglądają.
- „Jakie decyzje finansowe podejmują bogaci i dlaczego biedni robią błędy działając inaczej„Książka ta stanowi kontynuację części pierwszej i skupia się na konkretnych działaniach odnośnie tego JAKIE decyzje finansowe podejmowane są przez ludzi bogatych i przede wszystkim, w jaki sposób każdy z nas, nawet jeśli nie ma pokaźnego portfela także może takie decyzje podejmować.
Jeśli masz już pierwszą część serii, to wiesz CO warto zmienić. Dzięki tej książce, Twoi Klienci dowiedzą się jak to zrobić w praktyce. Premiera już 24 maja.
Gdy będę promował swoim linkiem całą kampanię i w momencie gdy ktoś ze strony tej kampani postanowi dokonać zakupu książki w to czy zostanie naliczona mi normalnie prowizja ???
Wyeksponujcie formularze bardziej – nie przyciągają uwagi… niestety