O marketingu wirusowym słyszał niemal każdy. Polega on na zainicjowaniu takiej sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące danej firmy, usług czy produktów. Mówiąc wprost – sami będą przekazywać takie informacje, które ty chcesz, wszystkim swoim znajomym i w dodatku nie musisz ich do tego specjalnie namawiać. Dzięki temu możesz osiągną swój cel szybciej i prościej, bo rzesza obcych ci osób, dotrze w takie zakamarki internetu, których Ty nawet nie podejrzewasz, że istnieją. A to działa na Twoją korzyść.
Cele marketingu wirusowego:
Takim celem marketingu wirusowego w programie parterskim może być zbudowanie listy mailingowej, która w przyszłości da ci nowych klientów, pozyskanie nowych klientów, aktywowanie do działania klientów istniejacych lub bezpośrednie zwiększenie obrotów. Są to działania, które mają przynieść Ci zyski w przyszłości (tej bliskiej lub dalszej).
Aby marketing wirusowy zadziałał trzeba mieć „COŚ”, co internauci będą chcieli przekazywać dalej swoim znajomym.
Takim „czymś” może być fotka, filmik, gadżet, bonus, czy strona internetowa zachęcająca do zabawy. I taki właśnie bunus i stronę WWW mam Ci do zaproponowania. Co więcej dzięki niemu od razu, za jednym zamachem pozyskasz osoby do do dwóch Programów Partnerskich – tj. do Psychorady i Złotych Mysli.
Podsumowując – rozdając ten bonus pozyskujesz osoby do 2 osobnych PP, dzięki czemu robiąc jedną czynność podwajasz swoje szanse na zyski w PP.
Tym bonusem jest ebook „Twój związek. Twoje partnerstwo. Jak odnaleźć szczęście w drugiej osobie” przygotowany przez Psychoradę i składający się fragmentów publikacji wydawanych w Złotych Myślach na temat związków i miłości. Wszystkie linki są linkami partnerskimi!
W ebooku są linki do stron głównych Psychorady i Złotych Myśli oraz do poszczególnych produktów. Dzięki temu pozyskujesz osoby na 2 listy – do Psychorady i Złotych Myśli.
Dodatkowo jest zachęta do udziału w wirusowej zabawie „Poślij buziaka na Walentynki, czyli wojna na buziaki dziewczyny kontra chłopaki”, w której jeśli się chce pobrać bonusy, trzeba wysłać chociaż jednego buziaka. To jest akcja dzięki której pozyskujesz osoby na 2 listy mailingowe Psychorady.
UWAGA – Instrukcja użycia bonusa!
Bonus udostępniamy w wersji edytowalnej, aby każdy Partner mógł wstawić w odpowiednie miejsca swoje własne linki partnerskie.
Jak to zrobić?
http://psychorada.pl/download/partnerzy/walentynki2011ZM.zip
- w menu programu wybierz ścieżkę Wstaw → Hiperłącze
- otworzy Ci się okno w którym w okienku → Cel będzie wpisany link do danej strony.
- w przypadku linku do strony Psychorady czyli np. http://psychorada.pl/aff/psychorada musisz wykasować „psychorada”
i wpisać swój link partnerski np. http://psychorada.pl/aff/Twoj-link-partnerski
- wprowadź zmiany → Zastosuj
Aneta Styńska była managerem Złotego Programu Partnerskiego w latach 2005-2010. Obecnie koncentruje się na rozwoju swojego Programu Partnerskiego Psychorada.pl oraz edukacji e-biznesowej dla osób, które chcą związać własną działalność zawodową z tym obszarem biznesu.
Link do pobrania e-booka nie działa !
Link nie działa….Jak się na niego kliknie, to pojawia się błąd 404 – wybrana strona nie istnieje.
Link do pobrania ebooka nie działa
strona do pobrania ebooka nie działa ;-(
Brak e-booka pod linkiem…
Link do pobrania ebooka nie działa.
Dosyć ciekawy prezent
Link nie działa, pozdrawiam.
Link nie działa.
Można prosić nowy?
Pobierz ebooka >> http://psychorada.pl/download/walentynki2011ZM.zip
Błąd 404
Wybrana strona nie istnieje.
Przejdź do strony głównej serwisu.
Link do ebooka nie trybi… 404
Link do ebooka nie działa
link do ebooka nie dziala….
link nie działa http://psychorada.pl/download/walentynki2011ZM.zip
Nie wiem czemu ale nie mogę ściągnąć ebooka. Nieprawidłowy link lub brak pliku?
Link do pobrania ebooka nie działa…
Link już działa http://psychorada.pl/download/partnerzy/walentynki2011ZM.zip
Bardzo dużo wpisów , szkoda że wszystkie powielają ten sam temat
Co do treści samej wypowiedzi… jak najbardziej racja w tym jest.
W ostatnim czasie zajmuje się tematem wdrażaniem wirusowych kampanii i jak się nad tym chwilę zastanowi… To refleksja jest taka że sam PP też jest swoistym marketingiem wirusowym, gdzie czynnikiem wirusowym jest możliwość zarobkowa;)
Zresztą ZM są tego chyba najlepszym przykładem jak długofalowa relacja z partnerami może wpłynąć na wyniki finansowe i kondycję sklepu/firmy/przedsiębiorstwa
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Mazur
http://maciejmazur.pl/
Zgadzam się z Maćkiem. Marketing wirusowy to fajna sprawa.
Jednak budowanie listy mailingowej – wartościowej listy – przy użyciu marketingu wirusowego jest bardzo trudne. Wiele razy próbowałem do swoich działań wdrożyć wirusowość i nigdy nie udało mi się osiągnąć żadnego spektakularnego efektu (chyba nie mam do tego talentu)
Co do budowania listy adresowej to zapraszam na mój blog http://emailbiznes.pl –> znajdziecie tam mnóstwo praktycznych wskazówek związanych z e-mail marketingiem.
Pozdrawiam,
Robert Wiliński