Aktualizujemy ten wpis z 6 czerwca, z uwagi, że część Partnerów nie zauważyła go za pierwszym razem.
Po rozważeniu wszelkich za i przeciw, oraz przeanalizowaniu dyskusji z zeszłego miesiąca dotyczących proponowanych przez nas zmian w systemie prowizyjnym postanowiliśmy rozwiązać ostatecznie sprawę w następujący sposób, aby „wilk był syty i owca cała”.
PO PIERWSZE, co było ważnym dla Was postulatem:
- wprowadzamy zapisywanie kampanii do COOKIE na czas 24h
PO DRUGIE:
- sprzedaż generowana przez wszystkie kampanie poza kampanią „1″ oraz zaczynającą się od „zm-”, będzie dawać dodatkowe 5% prowizji bezpośredniej (czyli 30%, zamiast 25% do tej pory). Wyjaśnienie: Chcemy premiować aktywnych Partnerów, Najprostszy sposób na weryfikację tego jest właśnie poprzez tworzenie linków z WŁASNYMI kampaniami (bo wymaga to aktywności od Partnera).
PO TRZECIE:
- nadal nasze mailingi będą wysyłane z linkami partnerskimi partnerów, którzy daną osobę pozyskali do bazy.
- w mailingach będziemy nadal używać kampanii „zm-” i wszelka sprzedaż wygenerowana z mailingów z tymi kampaniami będzie generować wyłącznie prowizje WIECZNE (czyli 15%) zgodnie z założeniami systemu od samego początku, bo choć tak się działo do tej pory, to nigdy nie obiecywaliśmy naliczania bezpośrednich prowizji od takiej sprzedaży.
Powyższe zmiany wchodzą w życie od jutra, 7 czerwca 2011 roku.
Poza tym absolutnie nic się nie zmienia i wszystkie linki, które gdziekolwiek umieściliście, także z kampaniami „1″ generują nadal pełne prowizje. 5% jest dodatkowe jako motywacja do aktywnego działania. Na blogu sami wyliczyliście na przykładach, że aktywnym Partnerom to rozwiązanie opłaca się bardziej. Rozpoczynamy czas zmian w programie partnerskim i chcemy promować aktywnych Partnerów, którzy faktycznie działają i aktywnie polecają nasze publikacje. Wierzę, że ta zmiana zostanie przyjęta ze zrozumieniem i zadowoleniem, szczególnie ze strony aktywnych Partnerów, a mniej aktywnych mamy nadzieję, że zachęci do działania.
W efekcie prowizje WIECZNE będą naliczane od Klientów pozyskanych w przeszłości, a prowizje BEZPOŚREDNIE będą naliczane od bezpośredniej sprzedaży, czyli faktycznych działań Partnerów (na dodatek będą większe niż dotychczas, więc jeśli ktoś działa aktywnie to zauważy więcej pieniędzy na koniec miesiąca.
W razie wątpliwości prosimy o komentarze i postaram się wszystko wyjaśnić i uzasadnić.