logo
  • Strona Główna
  • Czytaj nas na blipie
  • Dołącz do nas!
  • Zobacz nas na Facebooku!

WAŻNE: Zmiana w systemie naliczania prowizji

Kategoria Aktualności | Data 10.08.2011 | brak odpowiedzi

Aktualizujemy ten wpis z 6 czerwca, z uwagi, że część Partnerów nie zauważyła go za pierwszym razem.

Po rozważeniu wszelkich za i przeciw, oraz przeanalizowaniu dyskusji z zeszłego miesiąca dotyczących proponowanych przez nas zmian w systemie prowizyjnym postanowiliśmy rozwiązać ostatecznie sprawę w następujący sposób, aby „wilk był syty i owca cała”.

PO PIERWSZE, co było ważnym dla Was postulatem:

- wprowadzamy zapisywanie kampanii do COOKIE na czas 24h

PO DRUGIE:

- sprzedaż generowana przez wszystkie kampanie poza kampanią „1″ oraz zaczynającą się od „zm-”, będzie dawać dodatkowe 5% prowizji bezpośredniej (czyli 30%, zamiast 25% do tej pory). Wyjaśnienie: Chcemy premiować aktywnych Partnerów, Najprostszy sposób na weryfikację tego jest właśnie poprzez tworzenie linków z WŁASNYMI kampaniami (bo wymaga to aktywności od Partnera).

PO TRZECIE:

- nadal nasze mailingi będą wysyłane z linkami partnerskimi partnerów, którzy daną osobę pozyskali do bazy.
- w mailingach będziemy nadal używać kampanii „zm-” i wszelka sprzedaż wygenerowana z mailingów z tymi kampaniami będzie generować wyłącznie prowizje WIECZNE (czyli 15%) zgodnie z założeniami systemu od samego początku, bo choć tak się działo do tej pory, to nigdy nie obiecywaliśmy naliczania bezpośrednich prowizji od takiej sprzedaży.

Powyższe zmiany wchodzą w życie od jutra, 7 czerwca 2011 roku.

Poza tym absolutnie nic się nie zmienia i wszystkie linki, które gdziekolwiek umieściliście, także z kampaniami „1″ generują nadal pełne prowizje. 5% jest dodatkowe jako motywacja do aktywnego działania. Na blogu sami wyliczyliście na przykładach, że aktywnym Partnerom to rozwiązanie opłaca się bardziej. Rozpoczynamy czas zmian w programie partnerskim i chcemy promować aktywnych Partnerów, którzy faktycznie działają i aktywnie polecają nasze publikacje. Wierzę, że ta zmiana zostanie przyjęta ze zrozumieniem i zadowoleniem, szczególnie ze strony aktywnych Partnerów, a mniej aktywnych mamy nadzieję, że zachęci do działania.

W efekcie prowizje WIECZNE będą naliczane od Klientów pozyskanych w przeszłości, a prowizje BEZPOŚREDNIE będą naliczane od bezpośredniej sprzedaży, czyli faktycznych działań Partnerów (na dodatek będą większe niż dotychczas, więc jeśli ktoś działa aktywnie to zauważy więcej pieniędzy na koniec miesiąca.

W razie wątpliwości prosimy o komentarze i postaram się wszystko wyjaśnić i uzasadnić.

Podobne Wpisy:

  1. WAŻNE: zmiany w ZPP – list od Prezesa Drodzy Partnerzy, W ciągu ostatnich miesięcy zauważyliśmy, że Program Partnerski zdecydowanie nie działa tak, jak...
  2. „Dodatkowe 5% prowizji bezpośredniej – na stałe?” Zadajecie sobie pewnie pytanie „ale o co chodzi?”, „ale dlaczego” „ale co się stało, że...
  3. Premie świąteczne – Prawa Sukcesu Tym razem się udało! Dwoje z Was osiągnęło pułap 10 zamówień! Gratulujemy! 1. Pozytywny egoista...
  4. Premie świąteczne – „Prezent mikołajkowy!” Kolejne wyniki i.. 3 PODWÓJNE PROWIZJE! Tak Wszyscy trzej Partnerzy, którzy uzyskali największą ilość zamówień...
  5. Linki w mailach i prowizje dla aktywnych Drodzy Partnerzy, Zgodnie z Waszą sugestią uruchamiamy ponownie mechanizm wysyłania linków partnerskich w naszych mailingach,...

Zostaw Odpowiedz

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Tagi

6 urodziny audiobooki biznes chat chat partnerski dodatkowa prowizja ebook ebooki EST facebook ff24.eu finanse free gyburstag joe vitale konkurs Księga EST marcin godlewski Marek Olejniczak marketing motywacja pakiet panel panel partnerski pieniądze porozmawiajmyopieniadzach Porozmawiajmy o pieniądzach prawa sukcesu premiera promocja prowizja stres sukces szkolenie sztuka spania i wstawania Szuba techniczna upoluj prezent upolujprezent urlop urodziny vitale wycofane zpp złotemyśli
Zmodyfikowane przez Marcina Godlewskiego - Wordpress Praktycznie| Designed by Elegant Themes