W związku z pytaniami o ceny docelowe książek Claude’a Hopkinsa informujemy, że tylko do przyszłego piątku (14.10.2011 r.) ceny książek „dla Klienta” wynoszą:
„Scientific Advertising”: 29,90 zł(w promocji) – natomiast cena sprzedaży po zakończeniu promocji: 34,90 zł,
„Tajniki warsztatu legendarnego copywritera”: 34,90 zł (w promocji) – natomiast cena sprzedaży po zakończeniu promocji: 39,90 zł.
Rabaty liczą się od ceny sprzedaży.
Podobne Wpisy:
PREMIERA: Claude Hopkins Już jutro będzie miała miejsce PODWÓJNA PREMIERA książek Claude’a Hopkinsa. Akcja promująca pierwszą książkę z...
Kody rabatowe – Claude Hopkins Niestety nie otrzymaliśmy zbyt dużo głosów w temacie kodów rabatowych i ich ewentualnych wysokości. Dlatego...
AKTUALIZACJA: „Czas Na Zmiany” Nastąpiły drobne zmiany dla pozycji „Czas Na Zmiany” Łukasza Milewskiego. Ceny wersji elektronicznych (ebook PDF...
WAŻNE: zmiany w ZPP – list od Prezesa Drodzy Partnerzy, W ciągu ostatnich miesięcy zauważyliśmy, że Program Partnerski zdecydowanie nie działa tak, jak...