logo
  • Strona Główna
  • Czytaj nas na blipie
  • Dołącz do nas!
  • Zobacz nas na Facebooku!

Dyskusja – jak naprawić Złoty Program Partnerski

Kategoria Artykuły | Data 17.09.2012 | 113 odpowiedzi
Drodzy Partnerzy,

Wiemy, że zdecydowanie nie spodobały się Wam nasze ostatnie zmiany w Złotym Programie Partnerskim, czyli głównie zaprzestanie przez nas wysyłania linków partnerskich w mailingach.

Przyznaję, że był to błąd.

Naszym celem nie jest jednak zabieranie Wam należnej Wam prowizji, wręcz przeciwnie – chcemy mocno wynagradzać te osoby, które przyprowadzą do nas nowego klienta. Chcemy abyście zarabiali jak najwięcej, jednak chcemy wynagradzać za faktyczną pracę.

Wynagrodzeniem ma być prowizja bezpośrednia płacona za każdym razem, gdy ktoś z Was pozyska nowego klienta, bądź skłoni już istniejącego do ponownego zakupu. DODATKOWYM wynagrodzeniem ma być prowizja wieczna – za pozyskanie klienta. Płacona zawsze przy kolejnym zakupie klienta, już niezależnie od tego, czy wykonacie dodatkową pracę czy nie.

Czyli wkładacie wysiłek cały czas – większa prowizja bezpośrednia. Wkładacie wysiłek tylko na początku – prowizja wieczna.

I teraz problem z linkami w mailach mamy taki, że wysyłając mail z linkami partnerskimi odnawiamy cookie u klienta. Przez to praktycznie każda sprzedaż generuje pełną prowizję – bezpośrednią i wieczną. Tak jak pisałem wcześniej – chętnie się podzielimy prowizją bezpośrednią, ale należy się ona temu, kto BEZPOŚREDNIO skłonił klienta do zakupu. A w przypadku mailingu byliśmy to my.

Chcielibyśmy wspólnie z Wami rozwiązać ten problem tak, aby Złoty Program Partnerski był świetnym miejscem do zarabiania w polskim internecie. Co możemy zrobić, aby Partner dostawał należną prowizję za swoje działania, a jednocześnie aby była to FAKTYCZNIE prowizja za DZIAŁANIE.

Co jeszcze możemy zrobić, aby działanie w ZPP było dla Was opłacalne? Podyskutujmy rzeczowo, a wszyscy na tym skorzystamy.

Marcin Kądziołka

Podobne Wpisy:

  1. Dlaczego Złoty Program Partnerski to najbardziej sensowny program partnerski w Internecie? To pytanie zadałem niedawno jednemu z Partnerów, Mateuszowi Waliczkowi, który napisał do mnie w ramach...
  2. PROGRAM VIP: Do zarobienia 10 000 zł Czym jest PROGRAM VIP w ramach ZŁOTEGO KLUBU ROZWOJU? W skrócie jest to program, w...
  3. Chat Partnerski W dniu 30.03 o godzinie 18:00 odbędzie się Chat Partnerski. Będzie to pogawędka przedświąteczna o...
  4. Chat Partnerski W dniu 11.05 o godzinie 18:00 odbędzie się Chat Partnerski. Będziemy rozmawiać o zdobywaniu klientów...
  5. Chat Partnerski W dniu 25.05 o godzinie 18:00 odbędzie się Chat Partnerski. Będziemy rozmawiać o skutecznym zarabianiu...

113 Odpowiedzi dla “Dyskusja – jak naprawić Złoty Program Partnerski”

  1. Lukasz pisze:
    27.09.2012 o 21:07

    Google Analytics nie jest najlepszym rozwiazaniem, jesli nie macie autorskiego systemu tylko na googlach polegacie dlatego sa rozbieznosci.

  2. Marcin Kądziołka pisze:
    28.09.2012 o 12:49

    @Łukasz: jak mieliśmy autorski system, to Partnerzy narzekali, że dane nie zgadzają się z googlem :)

  3. Jacek pisze:
    28.09.2012 o 13:55

    1. Bardziej poważne traktowanie partnerów poprzez wcześniejsze informowanie o zmianach, chociażby wycofywaniu pozycji;
    2. Popieram pomysł stworzenia czegoś na wzór Rady Partnerów, czyli osób które spoglądałyby na współpracę od tej drugiej strony, niż Wydawnictwo;
    3. Wcześniejsze, bardziej szczegółowe niż tylko okładki, info dla partnerów o premierach;
    4. Walka z piractwem – wcześniej poruszana sprawa chomika;
    5. Regulaminowe stosowanie się do wypłat premii oraz wysyłki przesyłek;
    6. Wprowadzenie przesyłek rejestrowanych;
    7. Ciekawy jest tez pomysł weryfikacji partnera poprzez zakup, wart dopracowania.
    8. MLM – świetne rozwiązanie, ale w tym przypadku nie jestem pewien czy mogłoby się przyjąć;

    Pomysłów mam jeszcze sporo, które jestem w stanie przedyskutować z Prezesem (tel. skype).

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Jacek

  4. Podmiana linków w darmowych fragmentach | Złoty Program Partnerski pisze:
    28.09.2012 o 14:20

    [...] z priorytetami, które wspólnie ustaliliśmy w komentarzach do wpisu http://blogzpp.zlotemysli.pl/artykul/dyskusja-jak-naprawic-zloty-program-partnerski mamy wersję beta modułu podmiany wszystkich linków na linki partnerskie w darmowych [...]

  5. Jacek pisze:
    29.09.2012 o 17:09

    @Marcin Kądziołka
    <>

    Wysłałem mail z moimi namiarami. Proszę o kontakt w tej sprawie.

  6. Jacek pisze:
    29.09.2012 o 17:13

    Sorry za lukę w poprzednim wpisie. Chodzi konkretnie o poniższy fragment:

    „Wychodzi nam na to, że taką osobą musi być ktoś z Was. Ktoś kto aktywnie działa w kilku PP, potrafi zarabiać w nich rozsądne pieniądze, a dodatkowo będzie dbał o interesy Partnerów.

    Nie mówię nie. Jacyś chętni?”

  7. Marcin Kądziołka pisze:
    01.10.2012 o 10:57

    OK, dzięki za propozycję, na pewno odpowiem.

  8. Lukasz pisze:
    03.10.2012 o 11:05

    NAJWAZNIEJSZYM usprawnieniem w PP powinno byc uczciwe traktowanie partnerow!

    Grzechem nr 1 jest to ze na stronach ZM sa linki wychodzace do zewnetrzych serwisow np. do NAC i innych szkolen.

    My jako partnerzy wydajemy swoje pieniadze i czas zeby przyciagnac klientow do ZM, a ZM ten traffic wypuszczaja gdzie indziej marnujac nasza ciezka prace.

    Grzechem nr 2
    Jest wysylanie mailingow jak ten dzisiejszy,
    promujacy kolodzieja kurs, z linkiem ZM,
    oczywiscie nie linkiem partnerow!

    My partnerzy budujemy Wam liste, a Wy na tym zarabiacie nie placac nawet obiecanych 15% wiecznej prowizji, nie wspominajac o 40% dla aktywnych.

    Po za tym wysylacie do Squzee page kolodzieja, a on zadba o to, zeby przypominac o swoich kursach w nieskonczonosc, i w tej sposob kazdy mailing ZM bedzie mniej skuteczny (partnerzy mniej zarobia).

    Najpierw nas motywujacie, ze bedziemy zarabiac wiecej, a dzisiaj sie tak wku… jak zobaczylem ten mailing ze chyba zaprzestane calkowicie Was promowac.

  9. Marcin Kądziołka pisze:
    04.10.2012 o 10:55

    Łukasz, na naszych stronach są i będą linki wychodzące do zewnętrznych serwisów, ponieważ w ten sposób polecamy wartościowe szkolenia. Dzięki temu po pierwsze klient zwiększa zaufanie do marki, jeśli dzięki nam dostanie dobry produkt, niekoniecznie nasz. Po drugie często w takich przypadkach mamy układ dwustronny – my promujemy szkolenie X, firma X promuje ZM. Zauważ, że dzięki temu wszystkiemu jest Wam ŁATWIEJ sprzedawać i w efekcie dostaniecie wyższe prowizje.

    Co do mailingu promującego szkolenie Adriana Kołodzieja przyznaję, że był to błąd. Takie mailingi mają być wysyłane do ludzi, którzy nie mają żadnego linka partnerskiego, czyli były pozyskane przez nas, a nie przez Partnerów.

  10. Lukasz pisze:
    04.10.2012 o 11:07

    Marcin:
    1]
    Byles chociaz na jednym NAC?
    ze twierdzisz ze to jest wartosciowe szkolenie.

    2]
    Ja jako partner promuje ZM, odsylam klientow do Waszej strony, a ten traffic ucieka gdzie indziej- i w sumie nie wazne gdzie. Jestem pewny w 100% ze jakbys byl na miejscu partnera i placil (pieniedzmi lub czasem) za wygnerowanie tego trafficu to bys mial takie samo zdanie jak moje.

    Jesli firma X promuje ZM to niech dostanie swoja prowizje jak kazdy partner.

    A jesli chcecie wrzucac banery do innych serwisow to niech sie wystwietlaja tylko tym ktorych sami pozyskaliscie i klient ma ciastka zm,cos-tam nie mylic z costam,zm-bla

  11. Lech Baczyński pisze:
    18.10.2012 o 15:23

    Od 14 dni brak odpowiedzi dla Lukasza :)

  12. Marcin Kądziołka pisze:
    22.10.2012 o 22:51

    Łukasz:
    1) nie byłem, jednak przekonuje mnie osoba Anthony’ego Robbinsa

    2) po części przyznam Ci rację. Jednak patrząc na problem bardziej całościowo, to klient być może teraz nic nie kupi, ale zobaczy wartościowe szkolenie / inną stronę, w każdym razie dostanie jakąś wartość, to będzie miał większe zaufanie do ZM (jest to miejsce, gdzie dostanę coś wartościowego). Może więc kupi następnym razem, a cookie przecież cały czas ma.

    Patrząc bardziej technicznie, to Partnerzy promują przecież konkretne produkty, a nie ZM jako takie. Klient wchodzi na stronę produktu / subdomenę i tam nie ma żadnych bannerów, ma się skupić tylko i wyłącznie na produkcie. Tutaj traffic nigdzie Wam nie ucieknie.

  13. Złote Myśli w jeszcze większych kłopotach pisze:
    30.04.2013 o 19:18

    [...] z prowizjami wiecznymi i sposobem umieszczania linków w mailingach ZM. Dla zainteresowanych - na oficjalnym blogu ZM można przeczytać więcej na ten temat. Aaa, no i jeszcze pamiętna sprawa z odświeżeniem [...]

« Starsze komentarze

Zostaw Odpowiedz

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Tagi

6 urodziny audiobooki biznes chat chat partnerski dodatkowa prowizja ebook ebooki EST facebook ff24.eu finanse free gyburstag joe vitale konkurs Księga EST marcin godlewski Marek Olejniczak marketing motywacja pakiet panel panel partnerski pieniądze porozmawiajmyopieniadzach Porozmawiajmy o pieniądzach prawa sukcesu premiera promocja prowizja stres sukces szkolenie sztuka spania i wstawania Szuba techniczna upoluj prezent upolujprezent urlop urodziny vitale wycofane zpp złotemyśli
Zmodyfikowane przez Marcina Godlewskiego - Wordpress Praktycznie| Designed by Elegant Themes