Już jutro będzie miała miejsce PODWÓJNA PREMIERA książek Claude’a Hopkinsa. Akcja promująca pierwszą książkę z tej serii, która ruszyła w zeszłym tygodniu – teraz przerodzi się w premierę obu książek, które mają szansę stać się hitem!
Pierwsza część pojawi się na stronie pod adresem: http://scientific-advertising.zlotemysli.pl/
(nastąpi zmiana ze strony aktualnej akcji promocyjnej – na stronę książki)
Druga natomiast tutaj: http://copywriting-tajniki.zlotemysli.pl
Garść informacji o książkach:
Książka 1:
Tytuł: SCIENTIFIC ADVERITISINGPodtytuł: 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych
Autor: Claude Hopkins
Książka 2:
Tytuł: TAJNIKI WARSZTATU LEGENDARNEGO COPYWRITERA
Podtytuł: Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy?
Autor: Claude Hopkins
Materiały do promowania: