Szykuje nam się na początku października wyjątkowa premiera (tak, wiemy, sporo czasu, ale zaraz dowiesz się dlaczego z takim wyprzedzeniem Cię o tym informujemy). Książka, która będzie miała swoją premierę jest uważana przez wielu za biblię copywriterów i ludzi zajmujących się skuteczną sprzedażą. „Scientific Advertising” Claude’a Hopkinsa to tytuł, który w ciemno można polecać, dlatego my postanowiliśmy zrobić tę premierę w iście amerykańskim stylu, „tak jakby to zrobił Claude Hopkins”.
Plan wygląda tak:
1. 29 września uruchamiamy specjalną stronę (tzw. landing page). Na tej stronie przez dosłownie 5 dni, będziemy ROZDAWALI ZA DARMO pełną wersję polskiego wydania „Scientific Advertising” wszystkim, którzy zapiszą się na listę, aby ją pobrać. Bez żadnych haczyków, bez żadnych zobowiązań.
2. 4 października zdejmujemy LANDING PAGE i uruchamiamy oficjalną PREMIERĘ tej książki (także w formie drukowanej), oraz co ważniejsze, kolejnej, mniej znanej, a znacznie lepszej i obszerniejszej książki Claude Hopkinsa.
3. Wysyłamy ofertę na premierową książkę do wszystkich, którzy ściągnęli za darmo pierwszą książkę Hopkinsa. Skuteczność tej akcji powinna być olbrzymia z uwagi na jakość pierwszej książki. Absolutnie nie ma szans, żeby ktoś, kto ściągnął i przeczytał „Scientific Advertising” nie uznał, że to jest ŚWIETNE i nie chciał więcej. No, chyba, że ściągnie przypadkiem i tak naprawdę ten temat go nie interesuje.
Efekt końcowy jest taki, że osoby, które ściągną za darmo pierwszą książkę Hopkinsa w wersji elektronicznej w dużej mierze kupią drugą książkę (tutaj pojawiają się prowizje dla Partnerów ale także z dużym prawdopodobieństwem kupią także w pakiecie od razu pierwszą książkę w formie DRUKOWANEJ (ja bym tak zrobił na pewno).
Co jest w tym wszystkim dla Was, jako Partnerów najistotniejsze i jak możemy uzyskać naprawdę rewelacyjny wynik? W okresie 5 dni, kiedy będzie dostępna strona, na której do ściągnięcia będzie za darmo cała książka, wystarczy kierować na nią maksymalnie dużo osób. Osoby te będą trafiały do bazy danych z Waszymi linkami partnerskimi. Zadanie jest proste, bo strona z pełną wersją wartościowej książki zawsze ma bardzo dużą skuteczność. My zadbamy o resztę, a gdy Klient zdecyduje się na zakup w momencie premiery, Partner otrzyma prowizję.
W skrócie – im więcej osób wejdzie na stronę z Twojego polecenia i zapisze się, aby pobrać pełną wersję, tym więcej możesz zarobić w dniu premiery. Szacujemy, że może to być najbardziej DOCHODOWY dzień w historii Programu Partnerskiego Złotych Myśli, dlatego też zaczynamy o tym pisać już teraz.
BARDZO WAŻNE: W tej akcji WYJĄTKOWO, jako specjalną zachętę, mailingi kierowane do pozyskanych przez Was w ten sposób osób, będą bez przedrostka „zm-” co oznacza w praktyce, że ze sprzedaży w ten sposób generowanej będzie naliczana zarówno wieczna jak i BEZPOŚREDNIA prowizja, a także dodatkowy BONUS za aktywność, czyli łącznie nawet do 45% prowizji do zdobycia będzie.
Strona będzie powstawać we wrześniu i więcej informacji otrzymasz dopiero po 20 września, ale ważne, aby już teraz pomyśleć i zaplanować działania. Zmasowany atak w kilka dni, przynosi niesamowite efekty. To właśnie w taki sposób Joe Vitale potrafi wspiąć się na szczyty list bestsellerów Amazona. Ma dużą sieć Partnerów, którzy potrafią w jednym, krótkim czasie się zorganizować i mocno promować dany produkt.
Wierzymy, że nasi Partnerzy także są w stanie to zrobić i efekt jaki uzyskamy wspólnie będzie naprawdę piorunujący.
Jako jedni z pierwszych będziecie także mieć możliwość przeczytania tej książki absolutnie za darmo, jeśli weźmiecie udział w tej akcji. Wiedza, którą dzięki niej zdobędziecie spowoduje, że Wasze działania będą skuteczniejsze niż do tej pory.
Jeśli masz jakieś pytania co do tej akcji i jak się do niej przygotować, to pisz do nas. Wszelkie materiały będziemy podsyłąć jak tylko będą się pojawiać. Jeśli uważacie, że coś KONKRETNEGO do tej akcji by się przydało co moglibyście wykorzystać, to także piszcie na pp@zlotemysli.pl albo dodawajcie komentarze.
[...] Scientific Advertising – zbliża się wielkimi krokami! Kategoria Aktualności | Data 07.09.2011 | brak odpowiedzi Co prawda do 29 września br. jeszcze trochę czasu – ale już teraz chcemy jak najlepiej zorganizować to przedsięwzięcie i przekonać Cię o jego słuszności. Dokładny opis planowanej kilkuetapowej akcji zamieściliśmy już wcześniej na blogu w notatce pod adresem: http://blogzpp.zlotemysli.pl/akcje-promocyjne/mega-premiera-scientific-advertising [...]