Nowa akcja promocyjna już 18 kwietnia br.! W tej akcji wszystkie nasze publikacje w wersji ebook będą dostępne za pół ceny – przez cały dzień!
Zachęcamy do aktywnego włączenia się w akcję. Jest to bardzo dobra okazja, aby zdobyć całkiem nowych Klientów i prowizji wiecznej od ich zakupów!
Stronę akcji znajdziesz tutaj: http://niedowiarkom.zlotemysli.pl/
Udostępniamy Ci również garść materiałów do promocji akcji:
Kolejna okazja. Proszę tylko o informację jak mogą z niej skorzystać partnerzy, którzy już i tak mają zniżki? – Mniejsze, ale jednak
Nie ułatwiacie zadania.
Jaka postać powinien mieć link polecający tę stronę promocji (z ID partnera)? Chociażby dla przypomnienia.
Gdzie jest objasnienie co znaczy „testuj”?
Grażyno, wystarczy promować stronę http://niedowiarkom.zlotemysli.pl/ – lub każdą publikację z naszej oferty, podając kod rabatowy, który w środę pojawi się właśnie na tej stronie. Wszystkie ebooki będą tańsze o 50% – więc tym samym łatwiej namówić Klientów na zakup oraz ściągnąć nowych Klientów taką ceną. Metody promocji zależą od chęci i możliwości Partnera Czy to będzie mailing, wpis na blogu, informacja na stronie (lub coś zupełnie innego) – zależy od narzędzi, których dany Partner używa
http://niedowiarkom.zlotemysli.pl/ – link partnerski tworzymy zawsze w ten sam sposób po zlotemysli.pl/ wstawiamy swój link partnerski, a po przecinku kampanię, czyli całość:
http://niedowiarkom.zlotemysli.pl/link_partnerski,kampania/ – wystarczy podmienić dane
„testuj” to bardziej slogan marketingowy, aby „przetestować” nasze publikacje jeszcze w niższej cenie niż normalnie
Czy korzystając na waszej stronie z przycisku „Poleć to” (Facebook) można też promować tak by uzyskać prowizję partnerską?
Link powinien byc dostepny wygenerowany dla kazdego z jego linkiem partnerskim i domyslna kampania.
Tomaszu, niestety nie – przycisk ten przekieruje link na FB w postaci podstawowej.
Łukaszu – takie linki umieszczamy w Panelu Partnera dla akcji dłuższych (jak Pigułki Wiedzy na przykład) oraz wszystkich naszych stałych publikacji. Dla promocji 1-dniowych wydaje nam się to nie do końca sensowne – taki link bardzo łatwo stworzyć samemu.
MONIKO! – Nie zrozumiałaś mojego pytania, które brzmiało: „Kolejna okazja. Proszę tylko o informację jak mogą z niej skorzystać partnerzy, którzy już i tak mają zniżki?” – czyli: Jak z okazji zakupów za połowę ceny mogą korzystać PARTNERZY? – Nie, jak mają polecać. Czy tym razem zapytałam dość jasno? – Kiedy chciałam korzystać z podobnych okazji, pobierany kod zniżkowy nie działał mi w zamówieniu. Czy to znaczy, że stałych klientów takie akcje już nie dotyczą? – W końcu kupujący partner to też klient. Ale zazwyczaj już jakąś zniżkę ma, może więc dlatego nie dla niego takie akcje?
Łukarz, nie za wygodny jesteś? Masz domyślną kampanię: – http://niedowiarkom.zlotemysli.pl/twoja nazwa,1/ – ale odradzam jedynkę, jako kampanię
Grażyno – teraz rozumiem pytanie Partnerzy z tej zniżki mogą skorzystać dokładnie tak samo jak każdy Klient. Składając zamówienie na ebooka, wpisując kod rabatowy i po zastosowaniu cena powinna automatycznie zmniejszyć się o 50%. Jeżeli z jakiś przyczyn taka opcja nie zadziała w środę, gdy udostępnimy kod – napisz proszę do mnie na adres pp@zlotemysli.pl lub kontakt@zlotemysli.pl – spróbujemy razem rozwiązać ten problem
Witam,
chciałam spytać jaka jest kampania
chodzi o to, że nigdy przy takich krótkich akcjach nie wiem jaka jest „kampania”
zwykły link potrafię stworzyć
bardzo proszę to zawsze podawać!
Już kilka razy straciłam fajną prowizję – system jej wcale nie nalicza i to mnie demotywuje
ci, którzy mają największe obroty na pewno to wiedzą, ale dla mniejszych partnerów taka informacja powinna być jasno napisana
Kampania: xxx
Dziękuję i liczę na szybką odpowiedź
Marto, kampania zależy tylko od Ciebie – może to być dowolne słowo
bardzo dziękuję