Prowizja od zestawu to 7% i 3%.
Jeden z naszych bestsellerów powraca w nowej ekskluzywnej szacie, poszerzony o nowe zagadnienia. Zestaw Inwestora GPW pokaże wszystkim Twoim klientom, jak odnaleźć nowy sposób na biznes, zacząć inwestować na giełdzie oraz dodatkowo powiększy ich wiedzę w tym temacie.
A czy książek w starej wersji nie da się już zamówić?
@Rafał
Niestety już nie.
Jak to jest z tą prowizją? Ja otrzymałem 11,70 (bezpośrednia + wieczna) ale to nie jest 7%+3%, bo 10% nawet z tego tańszego zestawu czyli 147 zł to powinno być 14,70 prowizji. Proszę o wyjaśnienie
@Piotr, napisz proszę na pp@ z numerem zamówienia sprawdzimy
Nr zamówienia nie mam, gdyż nie przychodzą maila ze spacjalnych promocji ani nie ma w zamówieniach szczegołów. Przesłałem tylko screen tabelę z prowizjami
jak to jest ze statystykami wejść w przypadku zestawu? W swoim panelu nie widzę wyróżnienia
7 i 3% to kpina nie partnerstwo
To jest obliczone na „wyślizgowanie” partnerów(?).
Zrób stronę, załóż porządny blog, wypromuj go, pozycjonuj, stwórz listę, zapłać za hosting, transfer, etc. i wypromuj tam produkt, za który dostaniesz ochłapy.
Jaką odwiedzalność trzeba mieć i jaką skuteczność CTR aby przy 7/3% prowizji zarobić na koszty i jeszcze coś zostało?
Jeśli ma się już listę, dobrą stronę, czy wypromowany blog to sensowniejsze/o wiele bardziej dochodowe jest promowanie produktów, za które dają 25-50% prowizji.
Porządne PP przeznaczają dla partnerów 50-60% obrotu.
@Krzysztof, prowizja jest liczona od ceny netto,
I zestaw 79,31 zł,
II 80,17 zł
III 117,02 zł
nikt nikogo nie oszukuje.
„Porządne PP przeznaczają dla partnerów 50-60% obrotu” dlatego Zpp prowadzi politykę otwartych drzwi, w każdej chwili możesz zrezygnować ze współpracy z nami. Nie trzymamy nikogo na siłę.
Nie napisałem, że ktoś oszukuje, tylko, że prowizje są śmiesznie małe.
—————
Przykłady?
Proszę bardzo. Choćby na Ekademia można znaleźć takowe:
http://tiny.pl/z33g
czy w Ententa
http://www.tiny.pl/h9s4m
Poza tym bezproblemowo:
http://www.google.pl/search?num=30&hl=pl&lr=lang_pl&tbs=lr:lang_1pl&&sa=X&ei=boK1TNvTCMbpOf7-hZEK&ved=0CDMQBSgA&q=program+partnerski+50%25+prowizji&spell=1
lub też:
http://www.google.pl/search?num=30&hl=pl&lr=lang_en&tbs=lr%3Alang_1en&q=affiliate+program+50%25+commission&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
——————–
„w każdej chwili możesz zrezygnować ze współpracy z nami. Nie trzymamy nikogo na siłę”
Takie teksty z ust (palców?) menadżera programu partnerskiego, którego zadaniem (?) jest utrzymywanie relacji z partnerami ???
No, no …
Pewnie trzeba będzie zapytać prezesostwa czy oni też akceptują takowe podejście do partnerów …
10% to jest naprawdę mało nie wiem czym to jest podyktowane, ale bardziej opłacało się kiedyś sprzedać pakiet GPW za 129 zł za który dostawało się prowizje około 30 zł. Teraz sprzedając pakiet za 197zł dostaje się chyba 11,70, więc różnica jest spora. Myślę że jak by było 20% to by było ok dla partnerów:)
@Krzysztofie,
moim obowiązkiem jest dbanie o Partnerów, którym zależy na współpracy.
Tacy Partnerzy widzą potencjał w działaniu w naszym programie partnerskim, a nie na siłę zachęcanie osób, które trafiły do nas przypadkiem.
Idąc tym tropem Złoty Program Partnerski potrzebuje Partnerów, którzy będą w pełni popierali obraną tematykę(pozytywne wartości, samodoskonalenie, wiedzę, sukces osobisty i pieniądze) wydawnictwa Złote Myśli.
Krzysztofie jeśli masz jakieś zapytania do prezesostwa, jeśli nadal chcesz, proszę poczyń stosowne kroki. Nie mam nic do ukrycia.
@Mateusz,
myślę, że coś w kwestii 20% prowizji da się załatwić Planujemy coś dużego już niedługo a zatem cierpliwości
Kiedy będą dostępne wszystkie części pojedynczo?
@Rafał,
na obecną chwilę nie ma takiej możliwości.
Witam serdecznie,
Odpowiadając na wypowiedź Krzysztofa (i jednocześnie Rafała) odnośnie wysokości prowizji. Zacznę może od meritum sprawy – WYSOKOŚĆ prowizji ogólnie.
Gdy tylko startowaliśmy, jako naprawdę nieliczni w Polsce dawaliśmy tak wielkie prowizje (40%) za sprzedaż produktów. Mogliśmy to robić, gdyż sprzedawaliśmy produkty elektroniczne, których wytworzenie nic nie kosztuje. Podane przez Krzysztofa przykłady i powoływanie się na to, że „w porządnych PP prowizje są 50-60%” są niestety chybione, bo dotyczą PP, w których zarabia się przede wszystkim za polecanie produktów niematerialnych (usługi głównie). W takich sytuacjach oczywiście prowizje mogą być bardzo wysokie i sam jestem za takimi rozwiązaniami.
Jednak z biegiem czasu w Złotych Myślach zaczęły pojawiać się inne produkty, których produkcja nie jest już tak tania jak ebooków, które wymagają nie tylko nakładów finansowych na samo wyprodukowanie, ale także na obsługę zamówień (automat tego nie zrobi), wysyłkę i organizację całości. Mimo wszystko jednak prowizje zostawiliśmy na takim samym jak na początku poziomie (40%), jednak liczone one zawsze były od ceny wersji elektronicznej, bo gdyby liczone były od ceny produktów FIZYCZNYCH po prostu biznes by padł, bo nie byłoby go z czego utrzymać, a to byłoby z niekorzyścią dla wszystkich.
Produkty specjalne, które od jakiegoś czasu wypuszczamy, to produkty znacznie wyższej jakości niż te produkowane przed laty (cały czas się rozwijamy). Ekskluzywne wydania książek, DVD, materiały dodatkowe, często specjalnie PAKOWANE, co znacząco podnosi koszy produkcji. Dodatkowo sprzedaż jest realizowana przez osobny system stworozny specjalnie do tego celu, który ma jeden minus – nie liczy prowizji od cen ELEKTRONICZNYCH danych wersji, szczególnie, że często tych wersji elektronicznych danych produktów po prostu nie ma.
Dlatego też prowizje w przypadku produktów specjalnych są niższe PROCENTOWO i musimy je ustalać indywidualnie za każdym razem obliczając koszty produkcji i ustalając taką kwotę prowizji, aby była ona maksymalna przy danych kosztach. Zauważcie, że cena produktu jest WYŻSZA, więc prowizja, mimo iż procentowo niższa jest w większych jednostkowo kwotach.
Strony przygotowywane do produktów specjalnych są bardziej dopracowane i przez to skuteczniej sprzedają niż strony standardowych pakietów czy publikacji. W efekcie zarobki z promowania takich produktów powinny być bardzo podobne, jeśli nie lepszy niż z promowania analogicznego produktu (jeśli by istniał) w sklepie, w standardowym pakiecie).
Oczywiście rozumiem, że może to wszystkim nie odpowiadać, ale przecież nie ma obowiązku promowania KAŻDEGO naszego produktu. Moim osobistym celem jest to, aby Partnerzy promowali to, co naprawdę czują, że warto polecać, żeby polecali WIEDZĘ i pomagali ludziom doskonalić się, jednocześnie na tym zarabiając, a nie odwrotnie.
Na koniec przyznam, że dobrze, że została zwrócona moja uwaga na wysokości prowizji produktów specjalnych, bo faktycznie coś jest nie tak z sytuacją, w której za sprzedaż „starego” pakietu dostawało się więcej niż za sprzedaż nowego. Jeszcze w tym tygodniu będziemy sprawdzać wyliczenia.
Osobiście najchętniej zawsze dawałbym jak największe prowizje, bo wiem, że to się sprawdza. Ale realia są takie, że jest to możliwe wyłącznie przy produktach elektronicznych lub takich, których koszt wyprodukowania jest bardzo mały.