Rozpoczęliśmy nowy rodzaj kampanii poprzez autorespondery, które uruchamiają dłuższy proces w kontakcie z Klientami. Najpierw chcemy dać wartość, zbudować zaufanie i odpowiednie relacje, a dopiero później nakierowywać na sprzedaż.
Aktualnie funkcjonującymi w ten sposób kampaniami są:
Na tych stronach odbywa się również zapis na te właśnie autorespondery.
Przede wszystkim ważnym jest to, że możesz nakierować Klienta RAZ, a my wysyłamy mu kilkukrotnie wartościowe, darmowe materiały.
Dzięki temu potencjalny Klient ma możliwość zapoznania się z danym produktem lub jego autorem. Dopiero w momencie, gdy Klient zapozna się z materiałami, nabierze zaufania, następuje z naszej strony próba sprzedaży.
Każda wiadomość kierowana jest do Klientów z partnerlinkami, które uruchamiają proces bardzo wygodny dla Ciebie.
Kierujesz do strony zapisowej Klienta RAZ, a całą pracę podtrzymującą relacje my wykonujemy za Ciebie
Na razie dostępne są dwie kampanie autoresponderowe, jednak w najbliższym czasie planujemy uruchomić kolejne.
Przekonaj się sam, jakie korzyści możesz wynieść z tych akcji. Przyłącz się, promuj te akcje – a po pewnym czasie zobaczysz rezultaty!
Niezupełnie to związane z oferowanymi innowacjami, ale z formami promocji na pewno.
Otóż postanowiłam w końcu bardziej się w to zaangażować, wykorzystując dostępne NARZĘDZIA MARKETINGOWE. I niestety – mały zawód. Bo akurat Publikacje których Darmowe Fragmenty pobrałam na „dobry start” linków partnerskich nie zawierają -
wbrew poniższym zapewnieniom:
„Darmowe fragmenty to przykładowe rozdziały e-booków, które możesz umieścić na swojej stronie i dzielić się nimi z innymi użytkownikami sieci. Wygenerowanie fragmentów sprawi, że e-booki będą posiadały Twoje linki partnerskie. Możesz rozpowszechniać darmowe fragmenty z Twoimi linkami partnerskimi. Im więcej ich rozpowszechnisz, tym większa szansa, że ludzie przejdą na stronę publikacji z Twojego linku partnerskiego”
PRZYKŁADY PONIŻEJ – nie jest generowana strona informacyjna z linkami, za to stopki zawierają przekierowania do zupełnie innych miejsc:
http://www.BlairSinger.pl/psysprzedazy
http://WWW.RICHDAD.PL
Nie mamy tu do czynienia z przypadkowym błędem systemu, bo sprawdzałam wielokrotnie i za każdym razem rezultat był taki sam…
A właśnie teraz można by podrasować takimi fragmentami promocję NAC chociażby.
Pani Kazimiero, bardzo proszę o kontakt w tej sprawie na adres pp@zlotemysli.pl – podając tytuły pozycji, z którymi jest problem z fragmentami. Wyjaśnimy sytuację.