Do tej pory konieczne było przesłanie do nas rachunku do wypłaty prowizji partnerskiej – tradycyjną pocztą. Jednak po konsultacji z biurem rachunkowym możemy akceptować już nie tylko faktury elektroniczne, ale i rachunki w takiej formie.
Aby rachunek został zaakceptowany, muszą zostać spełnione trzy warunki:
Dla faktur jedyną różnicą jest – brak konieczności podpisu (format PDF oraz wysyłka na adres: faktury@zlotemysli.pl – również muszą zostać zachowane).
Świetnie
Jak dla mnie osobiście fantastyczna wiadomość:)
JAK MAM PODPISAĆ RACHUNEK, KTÓRY WYŚLĘ e-mailem……………..czy to jest podpis elektroniczny…?
pozdrawiam E.
Zeskanowany rachunek najszybciej można otworzyć w „Open office writer” (darmowy pakiet offica) i potem „eksportować bezpośrednio jako pdf”
Edwardzie: Podpis elektroniczny jest jak najbardziej akceptowany. Można również po prostu wydrukować rachunek – podpisać własnoręcznie i zeskanować dokument z podpisem do formatu PDF
Czy osoby prowadzące DG bez VAT i wystawiające rachunki też muszą je podpisywać?
Co mi z tego, drukarkę mam zepsutą, nie opłaci mi się kupować, skoro potrzebuję tylko do drukowania rachunków. Żeby więc wydrukować, muszę jechać do miasta, a wówczas prościej mi wysłać pocztą. Żadne udogodnienie.
Rozumiem,że jest to opcja dodatkowa i nadal można wysyłać umowy+ rachunek tradycyjną pocztą???
A co się dzieje potem z rachunkiem? Ja go do was wysyłam zeskanowanego mailem i co? Drukujecie, walicie pieczątekę i go do mnie odsyłacie? Czy osoby wysyłające rachunek mailem nie dostają z powrotem drugiej kopii przez was podpisanej?
Mariuszu: Tak, muszą być podpisane – zasada dostarczania jest taka sama jak dla innych rachunków.
Elu: Oczywiście Nadal można przesyłać rachunki tradycyjną pocztą. Umowy zawsze należy przesyłać tradycyjnie, elektronicznych nie możemy akceptować.
Kasiu: Z reguły nie odsyłamy rachunków – jeśli nie ma takiej potrzeby, ewentualnie jeśli taki dokument jest potrzebny, prosimy dodać w e-mailu informację, aby wydrukowano go dwa razy i odesłano jedną podpisaną kopię (w mailu prosimy również podać adres, gdzie wysłać rachunek).
Super – Udało mi się. Załatwiłam wydruk – zeskanowałam sama w formacie pdf i wysłałam. Szybko, sprawnie, bez konieczności wyprawy do miasta i bez kosztów pocztowych. I co ważne. Dziś wysłałam i wiem na pewno, że wysłane w terminie – Do 20-tego. To jednak jest duża wygoda. Dziękuję za to uproszczenie.