Dzisiaj chcielibyśmy udostępnić Ci kolejną notkę związaną z czasopismem Mensis.pl, oto ona:
Trzeci numer miesięcznika sprzedawców internetowych „Mensis.pl” jest już dostępny.
Miesięcznik zdobywa nie tylko popularność wśród czytelników, ale także buduje pozycję zaufanego partnera biznesowego. Przekonał się o tym Home.pl (największy w Polsce rejestrator domen) i włączył swoje działania marketingowe w ramy „Mensis.pl”. Również Złote Myśli mają swój udział w styczniowym wydaniu czasopisma, które regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób, otóż w ramach „Mensis.pl” pojawił się wywiad z Marcinem Kądziołką prezesem wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o.
Najnowszy numer można czytać lub pobrać na stronie www.mensis.plNoworoczny numer to również wyjście w kierunku użytkowników Kindle i tabletów, czyli udostępnienie wersji .epub oraz .mobi „Mensis.pl”. Według Krzysztofa Rdzenia (redaktora naczelnego Mensis.pl), to właśnie wyjście w kierunku klienta – tutaj czytelnika - ma w 2012 roku budować przewagę konkurencyjną małych i średnich e-przedsiębiorstw.
„Rok 2012 wbrew pozorom powinien przysłużyć się małym przedsiębiorcom, bo trend etycznego prowadzenia e-biznesu skorelowany z elementami marketingu 3.0 stanie się jednym z podstawowych zabiegów strategicznych budujących przewagę konkurencyjną niewielkich, specjalistycznych sklepów internetowych.” – pisze Rdzeń we wstępie styczniowego „Mensis.pl”
W trzecim wydaniu miesięcznika znajdziemy przede wszystkim kilkanaście ciekawych artykułów. Poza bardzo praktycznymi tematami jak np.:
- „Aukcja, która sprzedaje, czyli składowe skutecznych ofert sprzedażowych na Allegro,
- Naming – słów kilka o nazwach,
- Podstawy testowania GWO,
- Odpowiednie adresy URL
Znajdziemy też wizjonerskie felietony: „Quo vadis Allegro?” autorstwa Dawida Sadulskiego (współautor bestsellera „E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania”) oraz artykuł Mariusza Wesołowskiego (wykładowca Akademii Allegro i Onet, współautor „Małej Encyklopedii Obciachu”) „E-commerce, m-commerce, commerce, czyli zakupy przyszłości” roztaczający wizję e-zakupów w najbliższych latach.
Na uwagę zasługuje oczywiście wywiad z Prezesem wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o. Jak się okazuje z treści wywiadu – pierwszego i największego w Polsce wydawcy publikacji elektronicznych.
Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive, a redaktorem naczelnym Krzysztof Rdzeń.
Najnowsze numer (oraz numery archiwalne) do pobrania na stronie www.mensis.pl