Dzisiaj został uruchomiony nowy widok statystyk w Panelu Partnera. Już nie tylko tytuły publikacji widoczne są po wejściu w zakładkę „statystyki’, ale również numery i szczegóły zamówień.
Po kliknięciu w dany numer zamówienia - zostaną wyświetlone szczegóły zamówienia z dokładnym rozbiciem wszystkich prowizji.
Po prawej stronie statystyk jest również dostępna opcja powrotu do poprzednich statystyk (docelowo ma ona zostać usunięta, gdy zostaną przeprowadzone dokładne testy nowych statystyk).
Mamy nadzieję, że nowa funkcjonalność statystyk przypadnie Ci do gustu – jest to na razie wersja robocza. Przetestuj i daj znać, jeśli masz jakieś uwagi
Na pierwszy rzut oka świetna sprawa, wszystko jak na dłoni, jednak unikalne wejścia na linki powinny zostać na stałe ale zliczać poprawnie.
1. Nieprawidłowo są pokazywane prowizje w rozbiciu na I i II poziom (nie zgadzają się z informacjami otrzymywanymi w mailach informujących o prowizjach)
2. Sama szczegółowość opisu konkretnego zamówienia jest w porządku.
3. Dotychczasowe statystyki z grupowaniem na kampanie i publikacje oczywiście powinny zostać w podobnej postaci jak są teraz (brakuje tam tylko kolumny „Ilość opłaconych zamówień”, którą moglibyście dołożyć).
Zostaną i będą zliczały poprawnie. Chcemy wykorzystać w tym celu google analytics, żeby nie było żadnych niejasności, że coś się nie zliczyło.
A co z wyświetlaniem ilości kliknięć w nowych statystykach?
W starych jest ładnie wyliczone kto w co kliknął i ile razy, w nowych tego nie widzę …
Na bazie starych statystyk planujemy wprowadzić także funkcjonalność, która będzie udostępniała informacje o kliknięciach i unikalnych wizytach.
Nowe statystyki ładne, ale pokazują tylko złożone zamówienia. Jak pisze Kasia w nowych nie widać ilość kliknięć wg kampani czy publikacji, a to bylo dobre.
Będą widoczne kliknięcia – jak tylko uruchomimy kolejną funkcjonalność
Zatem czekamy na uzupełnienie statystyk o kliknięcia w linki. To była bardzo przydatna rzecz