Od kilku dni jest już uruchomiony widok statystyk kampanii, na razie w wersji beta. Czekamy na wszelkie uwagi odnośnie statystyk, czy spełniają już swoje informacyjne zadanie?
Statystyki: kilka faktów W związku z pytaniami odnośnie czasu odświeżania statystyk oraz wprowadzenia kampanii – podajemy Wam kilka...
Statystyki: kolejna odsłona Pewnie już zdążyłeś zauważyć, że w Panelu Partnera w zakładce „Statystyki” znów zaszły zmiany Wprowadziliśmy...
Statystyki: kolejne usprawnienia Niedawno został wprowadzony nowy widok statystyk w Panelu Partnera, który szczegółowo przedstawiliśmy Ci w notatce...
XML już jest! Wyczekiwany XML z naszymi produktami – pojawił się! Znajdziesz go tutaj: http://export.zlotemysli.pl/partnerlink,RSS/feeds/products.xml Wszelkie uwagi mile...
Wszystko zmierza w dobrym kierunku. Super, że już są statystyki z podglądem kampanii, bardzo tego brakowało.
Tak sobie myślę, że dobrze by było także, gdyby w statystykach według produktów klikając na wybrany produkt można było podejrzeć jakie kampanie są dla tego produktu najskuteczniejsze. I podobnie w widoku według kampanii, klikając na daną kampanię zobaczyć, jakie dokładnie książki ta kampania przynosi.
Ma to sens w sytuacji, gdy jedną książkę promuje się na różnych stronach, z różnymi kampaniami. Mając taki podgląd łatwiej było by ocenić, na które strony/kampanie trzeba zwrócić większą uwagę i skierować większe wysiłki, by wydusić z tego jak najwięcej.
Fajne te statystyki, tylko nie ma danych sprzed jesieni 2011
Przydałoby się też podsumowanie na końcu w ostatnim wierszu – sumy tych kolumn dla których ma to sens.
Na pewno są duże nieścisłości i nie widać wszystkich kliknięcie.
I to naprawdę dużo nie widać.
A bierzesz pod uwagę fakt, że statystyki zliczają wejścia tylko na strony produktowe?
Tak. I o takie wejścia mi chodzi.
A u siebie czym mierzysz statystyki?
Google Analytics i dlatego dziwne jest to, że mam co innego niż w panelu.
z tego co pamiętam kliknięcia w statystykach są chyba z godzinnym opóźnieniem czy jakoś tak, więc od razu nie widać
Wszystko zmierza w dobrym kierunku. Super, że już są statystyki z podglądem kampanii, bardzo tego brakowało.
Tak sobie myślę, że dobrze by było także, gdyby w statystykach według produktów klikając na wybrany produkt można było podejrzeć jakie kampanie są dla tego produktu najskuteczniejsze. I podobnie w widoku według kampanii, klikając na daną kampanię zobaczyć, jakie dokładnie książki ta kampania przynosi.
Ma to sens w sytuacji, gdy jedną książkę promuje się na różnych stronach, z różnymi kampaniami. Mając taki podgląd łatwiej było by ocenić, na które strony/kampanie trzeba zwrócić większą uwagę i skierować większe wysiłki, by wydusić z tego jak najwięcej.
Dobrze byłoby dodać do statystyk kampanii ile dana kampania zarobiła.
Poza tym daje to już pewien podgląd naszych działań.
Pozdrawiam
Fajne te statystyki, tylko nie ma danych sprzed jesieni 2011
Przydałoby się też podsumowanie na końcu w ostatnim wierszu – sumy tych kolumn dla których ma to sens.
Czy można liczyć na to że będą dane sprzed jesieni 2011?