Już teraz możesz dołączyć do promocji szkolenia Marcina Kądziołki, prezesa Złotych Myśli, „Powiększ swój biznes” i zgarnąć aż 30% prowizji za sprzedaż wejściówek!
Posłuchaj, co ma Ci do powiedzenia Marcin Kądziołka w sprawie promocji jego szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w dwóch terminach:
Na szkoleniu można nauczyć się:
Więcej informacji znajdziesz na stronie szkolenia, tutaj:
http://szkolenie-powieksz-biznes.zlotemysli.pl/twoja_nazwa_partnerska,kampania/
W powyższym przykładzie wystarczy, że zmienisz tylko frazę “twoja_nazwa_partnerska” na swój link, a słowo “kampania” na dowolną kampanię (dowolne słowo!).
I link partnerski gotowy!
UWAGA!
Materiały do promowania:
<iframe width=”640″ height=”360″ src=”//www.youtube.com/embed/nYyYzO5afFs?feature=player_embedded” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>
Widzę, że nie ma tu żadnego odzewu ze strony adresatów tego blogu. Postanowiłam zatem chociaż w niewielkim stopniu przyczynić się do ożywienia tego miejsca.
Otóż byłoby niezłym pomysłem udostępnianie banerów i nagrań z możliwością ich podlinkowania partnerskim linkiem… W innych PP takie praktyki są stosowane.
Druga sprawa: gdzie są naliczane prowizje za sprzedaż wejściówek na szkolenia – takie jak powyżej anonsowane? Bo skoro tu w dziale „Statystyki” nie można sprawdzić ewentualnych wejść z linku partnerskiego – to podejrzewam, że również prowizje nie są uwidocznione w podsumowaniach na tym PP.
Ciągle to jest dla mnie nieco zagmatwane – nie wiem, czy inni też tak mają, ale ja praktycznie trafiłam tu zupełnie przypadkowo i na początku nie angażowałam się w jakąkolwiek promocję [nie takie intencje mnie tu zawiodły]. Po jakimś czasie pomyślałam, że może jednak spróbować swoich sił, pomimo braku czasu, ale jednak za mało uwagi poświęca się tu partnerom.
A przecież ten BLOG powinien być miejscem wymiany doświadczeń itp. w tym zakresie. Jednakże pozostaje ciągle na marginesie i nikt jakoś nie przejawia inicjatywy, by ściągnąć tu użytkowników….
Pani Kazimiero cały czas staramy się ściągnąć tutaj Partnerów, reklamując blog na Facebooku, w mailingach, dodając go na stronę główną panelu Partnera itp.
Co do natomiast prowizji za wejściówki na szkolenie – będą one widoczne w panelu Partnera, pomimo braku w statystykach produktów specjalnych jakimi są właśnie szkolenia.