Drodzy Partnerzy,
W związku z tym, że cały czas mamy zbyt niską sprzedaż w stosunku do oczekiwań, nie jesteśmy w stanie na bieżąco regulować zobowiązań wobec Was. Obcięliśmy wszelkie możliwe koszty, aby działać jak najbardziej efektywnie, jednak cały czas jest to niewystarczające. Według naszej analizy składa się na to kilka czynników:
Wydaje mi się, że zaadresowaliśmy wszystkie z powyższych tematów i od grudnia 2012 roku mocno pracujemy nad wdrażaniem nowej strategii. Przede wszystkim wydajemy znacznie mniej publikacji i są one naszym zdaniem bardzo wysokiej jakości. Zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizerunkowym (okładki). M.in. uzyskaliśmy prawa do wydania książek Randy’ego Gage’a, autora światowych bestsellerów.
W 2013 roku skupiliśmy się na 3 głównych tematach:
Odświeżyliśmy panel Programu Partnerskiego i zamierzamy cyklicznie organizować szkolenia sprzedażowe online dla Partnerów.
Aby dostosować się do zmian na rynku, podjąłem trudną decyzję o obniżeniu o połowę prowizji partnerskich. Likwiduję również wszystkie konkursy, które obecnie mają miejsce (m.in premie za promowanie premier i premie za zwiększone obroty). Ma to na celu stworzenie jak największych oszczędności, abyśmy mogli przetrwać trudny okres i dalej dawać Wam możliwość zarobku przy promowaniu naszych produktów. Zauważcie, że nawet obniżona prowizja to wciąż 20%, co jest jedną z najwyższych prowizji na rynku w tej branży.
Cały proces tłumaczyłem na webinarze (tutaj możesz go pobrać), zapraszam wszystkich chętnych do wysłuchania nagrania.
Podczas webinaru ustaliliśmy, że wyślemy do wszystkich Partnerów ankietę, w której będziecie się mogli wypowiedzieć, w jaki sposób rozdzielić obniżkę. Czy prowizję bezpośrednią obniżamy do 12,5%, a wieczną do 7,5%, czy ma to być zrobione w jakiś inny sposób.
Zmiany wchodzą w życie 1.05.2013.
Mam nadzieję, że wprowadzenie nowych, lepszych produktów, na które będzie większe zapotrzebowanie na rynku, pozwoli Wam zachować, a nawet podwyższyć zarabiane kwoty, pomimo zmniejszonej procentowo prowizji.
Jednocześnie chciałbym zachęcić do kontaktu i dyskusji. Chętnie rozważymy wszelkie Wasze uwagi, co możemy zrobić, żeby wspólnie przetrwać ciężki okres i wrócić na ścieżkę dynamicznego rozwoju.
Marcin Kądziołka
Prezes Zarządu Złote Myśli Sp. z o.o.
minęło już trochę czasu, może jakieś podsumowanie Panie Marcinie czy nowa strategia i zmiany wyszły na dobre ZM? a partnerom ? czy ktoś na tym wygrał ? W jakim kierunku (dobrym czy złym) to podąża?
Hmmm… podsumowania jak widzę brak. Wystarczy jednak rzut oka na tabelkę „najaktywniejsi partnerzy” żeby wyrobić sobie opinię o wielkości sprzedaży ostatnimi czasy…
W dodatku, nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale nie ma ani jednej zapowiedzi nowej pozycji od lipca do końca roku.
ANI JEDNEJ. To musi mieć swoje przyczyny, ale zapewne skutki także.