logo
  • Strona Główna
  • Czytaj nas na blipie
  • Dołącz do nas!
  • Zobacz nas na Facebooku!

WAŻNY KOMUNIKAT: Zwroty

Kategoria Aktualności | Data 13.02.2013 | 7 odpowiedzi

Drodzy Partnerzy,
Mamy dla Was ważny komunikat związany ze zwrotami produktów zakupionych przez Klientów w naszym serwisie.

Przez wszystkie lata naszej działalności nie potrącaliśmy nic z Waszej prowizji za zwroty zamówień, bo nie chcielismy, żeby Was to zniechęcało, żebyście mogli działać i zarabiać jak najwięcej – a całość kosztów wzięliśmy na siebie.

Jednak chcąc utrzymać płynność finansową m.in. w Waszych wypłatach – musimy z tego zrezygnować. Dlatego też od dnia dzisiejszego za każdy zwrot odliczana będzie prowizja uzyskana z tego zamówienia.

Mamy nadzieję, że przyjmiecie naszą decyzję ze zrozumieniem.

Podobne Wpisy:

  1. KOMUNIKAT: Zwroty – jednak 60 dni na wszystko! 60 – dniowa gwarancja zwrotu! Kilka dni temu informowaliśmy Was o zmianach związanych z kwestią...
  2. Ważny komunikat: Od teraz 60 dni na zwrot Wprowadzamy zmianę związaną ze zwrotami produktów. Od teraz wieczną gwarancję zastąpi 60-dniowa gwarancja zwrotu. Więcej...
  3. GDY NIE WIADOMO, O CO CHODZI… W sytuacji zagrożenia można zareagować na trzy sposoby: zamrzeć w bezruchu, uciec lub podjąć walkę....
  4. UCIEKAJĄCA OKAZJA TYGODNIA: zmiana! Wczoraj pojawił się na blogu wpis dotyczący nowej edycji galopującej promocji pod nową nazwą „Uciekająca...

7 Odpowiedzi dla “WAŻNY KOMUNIKAT: Zwroty”

  1. Denwer455 pisze:
    13.02.2013 o 12:21

    Proszę nie pisać bzdur, bo prowizję były odliczane, gdy klient zwrócił ebooka..

    Nieraz miałem takie informacje…

  2. onai pisze:
    13.02.2013 o 15:30

    Śmiech na sali nie dosć ze kantujecie na prowizjach, wypłaty opóźniacie o ładnych parę dni, to jeszcze zatrudniacie całą masę osób niewiadomo po co. byłem w waszym biurze, to normalnie tragedia, syf, a na koniec wycofywane pozycje bez konsultacji z nami

  3. Mateusz pisze:
    13.02.2013 o 18:57

    Tak, ale ważny by były tego 10 te prowizje tak jak ustalone :(

  4. Monika Wędrocha – ZłoteMysli.pl pisze:
    14.02.2013 o 10:16

    Denwer455, czy może Pan podać przykład? Nie praktykowaliśmy do tej pory nigdy odliczania prowizji za zwroty.

    Panie Mateuszu – właśnie o to nam chodzi :) Chcemy jak najszybciej wyprostować tę sytuację.

  5. Denwer455 pisze:
    14.02.2013 o 10:25

    No był czas że otrzymywałem informacje mailowe, to było jeszcze wtedy, gdy managerem była A. Styńska, że klient zwrócił ebooka i z tego powodu prowizja została odliczona…

    W pamięci utkwiła mi taka prowizja za cover broker, ale to był parę lat temu…

  6. Mateusz pisze:
    14.02.2013 o 17:18

    Myślę jednak, że problemy z płynnością to na pewno nie wina zwrotów, coś dużego i złego się dzieje. Życzę wyjścia na prostą.. i czekam na odpowiedź na maila kiedy spodziewać się zapłaty faktury…

  7. Monika Wędrocha – ZłoteMysli.pl pisze:
    15.02.2013 o 14:33

    Denwer455, hmm.. nie przekazano mi takiej informacji, ale dowiem się, czego się da w tej sprawie :)

    Panie Mateuszu, na pewno ma Pan rację, jest to jeden z czynników, ale na pewno nie jedyny i główny. Musimy jednak działać także szczegółowo :) Mail od koleżanki już do Pana został wysłany.

Zostaw Odpowiedz

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Tagi

6 urodziny audiobooki biznes chat chat partnerski dodatkowa prowizja ebook ebooki EST facebook ff24.eu finanse free gyburstag joe vitale konkurs Księga EST marcin godlewski Marek Olejniczak marketing motywacja pakiet panel panel partnerski pieniądze porozmawiajmyopieniadzach Porozmawiajmy o pieniądzach prawa sukcesu premiera promocja prowizja stres sukces szkolenie sztuka spania i wstawania Szuba techniczna upoluj prezent upolujprezent urlop urodziny vitale wycofane zpp złotemyśli
Zmodyfikowane przez Marcina Godlewskiego - Wordpress Praktycznie| Designed by Elegant Themes