Drodzy Partnerzy,
Mamy dla Was ważny komunikat związany ze zwrotami produktów zakupionych przez Klientów w naszym serwisie.
Przez wszystkie lata naszej działalności nie potrącaliśmy nic z Waszej prowizji za zwroty zamówień, bo nie chcielismy, żeby Was to zniechęcało, żebyście mogli działać i zarabiać jak najwięcej – a całość kosztów wzięliśmy na siebie.
Jednak chcąc utrzymać płynność finansową m.in. w Waszych wypłatach – musimy z tego zrezygnować. Dlatego też od dnia dzisiejszego za każdy zwrot odliczana będzie prowizja uzyskana z tego zamówienia.
Mamy nadzieję, że przyjmiecie naszą decyzję ze zrozumieniem.
Proszę nie pisać bzdur, bo prowizję były odliczane, gdy klient zwrócił ebooka..
Nieraz miałem takie informacje…
Śmiech na sali nie dosć ze kantujecie na prowizjach, wypłaty opóźniacie o ładnych parę dni, to jeszcze zatrudniacie całą masę osób niewiadomo po co. byłem w waszym biurze, to normalnie tragedia, syf, a na koniec wycofywane pozycje bez konsultacji z nami
Tak, ale ważny by były tego 10 te prowizje tak jak ustalone
Denwer455, czy może Pan podać przykład? Nie praktykowaliśmy do tej pory nigdy odliczania prowizji za zwroty.
Panie Mateuszu – właśnie o to nam chodzi Chcemy jak najszybciej wyprostować tę sytuację.
No był czas że otrzymywałem informacje mailowe, to było jeszcze wtedy, gdy managerem była A. Styńska, że klient zwrócił ebooka i z tego powodu prowizja została odliczona…
W pamięci utkwiła mi taka prowizja za cover broker, ale to był parę lat temu…
Myślę jednak, że problemy z płynnością to na pewno nie wina zwrotów, coś dużego i złego się dzieje. Życzę wyjścia na prostą.. i czekam na odpowiedź na maila kiedy spodziewać się zapłaty faktury…
Denwer455, hmm.. nie przekazano mi takiej informacji, ale dowiem się, czego się da w tej sprawie
Panie Mateuszu, na pewno ma Pan rację, jest to jeden z czynników, ale na pewno nie jedyny i główny. Musimy jednak działać także szczegółowo Mail od koleżanki już do Pana został wysłany.